SALE! We're celebrating 30 Years of Unisport!

Unisport | Nagrajeno e-poslovanje

Skozi leta je Unisport zaslužil številne nominacije in nagrade. Nagrada daje zasluženo verodostojnost, še pomembneje pa nam pove, da naše stranke pustimo zadovoljne - in to je tisto, kar resnično spodbuja našo željo, da bi vsako leto postali boljši!

Štirikratni dobitnik nagrade »Najljubša nagrada uporabnikov«

Naša stalna zavezanost k visokemu zadovoljstvu strank je bila prepoznana na letnih Danskih nagradah za e-trgovino (FDIH), kjer smo trikrat prejeli nagrado »The Users' Favorite Award« - v letih 2011, 2012 in 2017.
Leta 2023 smo prejeli nagrado za najboljšo dansko e-trgovino znotraj športa, ki jo je podelila Pricerunner, ki je bila osvojena tudi na podlagi »The Users' Favorite«. Te posebne nagrade so za nas zelo posebne, saj so uporabniki po vsej državi tisti, ki zahtevajo, da izberejo svojo najljubšo spletno trgovino. Zelo smo počaščeni, da smo bili izbrani štirikrat - pričevanje o tem, kako pomembna sta vaša podpora in zvestoba.

Čezmejna zmaga

Leto 2013 je bilo za nas veliko leto. Prvič, FDIH je Unisport izglasoval za »B2C leta« - priznal najboljšo kombinacijo dobre poslovne sposobnosti, odlične storitve za stranke in inovativnosti.

Nato smo osvojili »Golden eCommerce Award«, s čimer smo Unisport označili kot spletno trgovino številka 1 na Danskem. Kot zmagovalec smo imeli čast zastopati Dansko na evropskih nagradah za e-trgovino v Barceloni. Po tesnem poteku z nekaterimi največjimi je bil Unisport izbran za 3. najboljšo spletno trgovino v Evropi - nekaj, na kar smo izjemno ponosni!

Tako v letih 2014 kot 2016 smo šli na oder, da bi dvignili nagrado »The Cross Border Award«. Ponovno je bil leta 2016 Unisport izvoljen za »spletno trgovino leta« na Švedskem in 3. najboljši na Norveškem. Dosežki odražajo našo sposobnost dosledne kakovosti v vseh državah in dotičnih točkah.

Nagrajena strategija rasti

Kot eno najhitreje rastočih podjetij na Danskem je Unisport trikrat prejel nagrado Gazelle Børsen - v letih 2015, 2016 in 2017. Z nenehnim iskanjem novih priložnosti smo uspeli spodbuditi trajnostno rast na zelo konkurenčnem trgu.

Združevanje e-trgovine in družbenih medijev

Medtem ko ponujamo najboljše nogometne izdelke po dostopnih cenah, imamo veliko prisotnost tudi na družbenih omrežjih - odličen primer, kako je Unisport veliko več kot le nogometni trgovec.

Leta 2012 smo osvojili FDIH »Social Commerce«, ki je prepoznala našo sposobnost uspešnega združevanja e-trgovine in družbenih medijev. Leta 2018 je bil dosežen mejnik, ko je spletna televizija Unisport presegla +1 milijon naročnikov, zaradi česar smo upravičeni do nagrade Youtube Gold Creator Award. Dve leti kasneje, število pa se je več kot podvojilo, z več kot 2,6 milijona naročnikov.

.

Uspelo nam je ustvariti izboljšano nogometno izkušnjo z visoko kakovostno vsebino. Poleg tega, da vas vodijo skozi vso najnovejšo nogometno opremo, pogosto nalagamo vaje, ki vam pomagajo izboljšati svoje sposobnosti in dvigniti svojo igro na višjo raven. Poleg tega so naši gostitelji JayMike, Jultter in PWG imeli privilegij intervjuvati nekatere največje superzvezde, kot so Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zinedine Zidane in mnogi drugi.

Hvala!

Kot trgovec z nogometom ni presenetljivo, da smo po naravi konkurenčni in želimo zmagati.
Čeprav smo ponosni, smo tudi skromni zmagovalci. Kajti tako kot nogomet so naši dosežki skupni napor. Zato se vam zahvaljujemo in delimo naše dobitke z vami; brez vaše zvestobe in podpore to ne bi bilo mogoče!

Veselimo se, da vam bomo zagotovili najboljšo nogometno izkušnjo - ne glede na to, ali ste z nami že od začetka leta 1995 ali če prvič obiščete Unisport.